Samarbetspartners

Riksföreningen för företagssköterskor samarbetar både nationellt och internationellt med organisationer som arbetar inom vårt verksamhetsområde.

Samarbetet

Samarbetet kan bestå i allt från att samarrangera konferenser och sprida information, påverkan i utvecklingen av nya utbildningar och bidra som referensgrupp i olika utredningar, till att verka för att sprida kunskap om företagssköterskans kompetens både inom landet och internationellt.

Läs vår blogg!

Våra samarbetspartners