BLI MEDLEM

Medlemskap för dig som vill bli del av ett starkt nätverk, vara uppdaterad med vad som händer i vår yrkeskår samt vara med och starka vår yrkesroll.

Lös ditt medlemskap och ta få del av spännande artiklar, webbtidningen, kollegornas fina tips och mycket annat spännande!

För stark röst inom företagshälsovårdsbranschen!

REDAN MEDLEM?

Uppdatera dina uppgifter här.

som medlem får du tillgång till:

Senaste inom branschen

Håll koll på det senaste inom branschen. Webbtidning, artiklar och publikationer i anknytning till företagssköterskans arbete och företagshälsa.

Nätverk & community

Som medlem får du tillgång till vår slutna FB-grupp där vi diskuterar olika ämnen inom branschen och håller oss uppdaterade om allting som är viktigt för vårt arbete och företagshälsa.

Expertpanelen

Som medlem får du tillgång till expertpanelen. Du kan ställa frågor till vår experter.

MEDLEMSKAP STANDARD

MEDLEMSKAP PENSIONÄR

MEDLEMSKAP STUDENT

Det här säger våra medlemmar

Lorem ipsum dorem sitt anmne

”Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lacinia at quis risus sed vulputate odio. Urna molestie at elementum eu facilisis sed odio morbi. Nec ullamcorper sit amet risus nullam eget felis. Risus at ultrices mi tempus imperdiet nulla malesuada pellentesque elit. Ullamcorper eget nulla facilisi etiam dignissim diam quis enim lobortis. Eu sem integer vitae justo eget magna fermentum iaculis eu.”

Anna Andersson

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lacinia at quis risus sed vulputate odio. Urna molestie at elementum eu facilisis sed odio morbi. Nec ullamcorper sit amet risus nullam eget felis. Risus at ultrices mi tempus imperdiet nulla malesuada pellentesque elit. Ullamcorper eget nulla facilisi etiam dignissim diam quis enim lobortis. Eu sem integer vitae justo eget magna fermentum iaculis eu.”

samarbetspartners

Samarbeten vi är stolta över